تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 | 14:21 | نویسنده : وحید

نرده فرفورژه بالکن و راه پله

راه پله فضایی است که دسترسی به طبقات مختلف ساختمان را ممکن می سازد. نرده ها اصلی ترین عنصر فضای نرده پله هستند.
بدون وجود آن ها تقریبا استفاده از فضای راه پله ممکن نیست و بسیار خطر آفرین است.
علاوه بر برقرای ایمنی که به نظر مهم ترین نقش آن می باشد زیبایی و روح بخشیدن به فضای بی روح راه پله نیز نقش مهم و پررنگی است که کمتر به آن توجه می شود. پله ها به دلیل حالت ریتمیک و ساده ای که دارند عمدتا خسته کننده هستند اما وجود نرده ای با طرح زیبا می تواند این فضای خسته کننده را در هم بشکند. از نظر ایمنی و استاندارد ها وجود نرده با ارتفاع بین ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر الزامی می باشد.

فاکتورهای تاثیر گذار بر روی قیمت نرده راه پله

ماهیت فلز باعث شکل پذیری آسان آن شده است. فرقی نمی کند طراح، طرح پیچیده و یا طرح ساده ای را  در ذهن دارد در هر صورت با فلز می تواند ایده هایش را پیاده سازی کند. همین امر سبب پیدایش انواع نرده های راه پله شده است که در ادامه به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد. تفاوت قیمت تفاوت طرح و تفاوت در میزان استحکام و ایمنی از مهمترین فاکتور هایی است که سبب پیدایش دسته بندی های گوناگون می شود. در ادامه انواع نرده های راه پله و تفاوت های آن ها از لحاظ ظاهری، قیمت و … بررسی می شود.

به طور کل ۴ دسته ی کلی در مورد انواع نرده راه پله  وجود دارد :

•    
 نرده های فرفوژه که بسیار شناخته شده است. این گروه، دارای طرح های نسبتا شلوغ تری می باشند و کاربرد گسترده ای در ساختمان های مسکونی دارند.
•    نرده  مدرن: که با توجه به طرح ، عموما از پروفیل هایی با طول های متفاوت که به یکدیگر جوش داده می شوند، ساخته می شوند. این مدل با توجه به طرح های ساده تر، علاوه بر ساختمان های مسکونی در اکثر ساختمان های تجاری ، اداری، درمانی و … کاربرد گسترده ای دارند. همچنین در ساختمان های بزرگ که متراژ  در آن ها بالا است این ،نرده ها می تواند گزینه مناسبی باشد.
•    طرح ها cnc که نسبتا جدیدتر می باشد از برش طرح های مورد نظر روی ورق های فلزی با لیزر شکل می گیرند.
•    نرده های لوکس می باشند که عموما طرح های پیچیده تری دارند و یا با دیگر متریال ها همچون چوب، شیشه یا … ترکیب می شوند. معمولا این حفاظ پله مناسب افرادیست که سلیقه خاص تری دارند یا دنبال طرح های منحصر بفرد می باشند . به علت پیچیده بودن فرآیند ساخت آن ها قیمت بالاتری هم دارند.

 

منبع : خبرگزاری ایلنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 219
برچسب ها : نرده فرفورژه , نرده پله , نرده راه پله,

تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 | 14:20 | نویسنده : وحید

حفاظ دیوار شاخ گوزنی یعنی زیبایی یعنی امنیت


از بین حفاظ های دیوار که تولید می شود نرده شاخ گوزنی از قدیم تاکنون بسیار مشتری داشته است زیرا هم زیبایی دارد و هم تراکم و طرح خاص آن مانع از عبور سارقین می شود. علاوه بر آن قیمت نرده دیوار شاخ گوزنی نیز از جمله فاکتورهای مهمی است که باید در نظر داشت.

تراکم نرده شاخ گوزنی و وزن و ارتفاع آن سبب می شود تا مشتریان به سمت این نرده دیوار سوق پیدا کنند. همچنین کیفیت و زیبایی نرده روی دیوار شاخ گوزنی نیز سبب می شود تا نمای خانه بیش از پیش زیبا جلوه کند و همچنین کیفیت بالای آن نیز سبب این امر می شود که ماندگاری بالایی داشته باشد.

قیمت مناسب نرده آهنی


نرده آهنی پنجره یا نرده آهنی دیوار و همچنین نرده آهنی آکاردئونی همگی در شرکت آهن ایرانیان با کیفیت و متریال بالا ساخته می شود رنگ آمیزی و همچنین جوشکاری و برشکاری بسیار با دقت و با کیفیت در نظر گرفته شود.

برای تماس با کارشناس فروش و همچنین مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به محل آمده و بازدید نمایند.

کارشناسان جنبه های امنیتی و زیبایی و همچنین بودجه مشتری را برای انتخاب قیمت نرده دیوار مناسب و یا حفاظ آهنی پنجره و یا نرده آکاردئونی در نظر می گیرند تا بهترین انتخاب شما مشتریان انجام شود.

 

منبع : ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 220
برچسب ها : حفاظ شاخ گوزنی,

تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | 15:18 | نویسنده : وحید

ویژگی های نرده حفاظ شاخ گوزنی


یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث میشود افراد به سراغ بهره‌گیری از حفاظ شاخ گوزنی دیواری بروند؛ ویژگی های این ابزار است. در این راستا باید بگوییم که اصلی‌ترین و مهم‌‌ترین مزیت و ویژگی این نوع از نرده‌ها، متریال بکار رفته در ساخت و طراحی آنان است. متریال بکار رفته برای ساخت نرده گوزنی؛ ضایعات آهن، فلز و… می‌باشد که اغلب برای بخش امنیتی مناسب نیستند. معمولا آن دسته از افرادی که به بخش امنیت محیط شخصی خود اهمیت می‌دهند به سراغ حفاظ شاخ گوزنی ساخته شده از جنس میلگرد نمره ۹ و ۱۰ استاندارد و نو می‌روند.
پس از ساخت حفاظ ها با این نوع از میلگردها هیچگونه خمش و پیچشی را در آن مشاهده نخواهید کرد و حتی امکان برش آن در ارتفاع بالا وجود نخواهد داشت. حتی اگر گفته شود که با استفاده از تجهیزات مخصوص امکان برش آنها وجود دارد؛ اما در عمل چنین چیزی غیرممکن به شمار می آید.
گوزن یکی از زیباترین‌ حیوانات خلق شده توسط خداست که توانسته الهام‌بخش اختراع بسیاری از ابزارها و وسایل باشد. به عنوان مثال حفاظ شاخ گوزنی از این حیوان دوست داشتنی، زیبا و قوی الهام گرفته شده است. این نوع از حفاظ‌ها نه تنها توانسته ظاهری زیبا را برای ساختمان‌ها فراهم آورد، بلکه استحکام آن نیز به هیچ عنوان دست کمی از شاخ‌های قوی گوزن ندارد. درواقع این نوع از نرده حفاظ ها از میل گردها با شکل و نظم خاص و منظم در یک خط مستقیم به هم متصل گردیده اند که قسمت بالایی آن مانند چاقو برنده و مانند سوزن تیز شده است. و بعد از اینکه از طریق جوش کاری به هم متصل شدند درون یک کوره پخت رنگ قرار می گیرند و رنگ میشوند که این به نظر یک حفاظ بسیار مناسب و قابل اعتماد و راحت برای نصب می باشند.


چرا حفاظ شاخ گوزنی بهترین نرده روی دیوار است ؟


شاخ های زیبا ، قوی و در هم پیچیده گوزن الهام بخش طراحی و ساخت نرده شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزنی نه تنها به لحاظ ظاهری بلکه از نظر استحکام نیز دست کمی از شاخ های قوی گوزن ندارد. نرده حفاظ شاخ گوزنی از نمونه های برتر حفاظ روی دیوار است که این روزها در همه منازل نصب شده است. انواع حفاظ دیوار حیاط، نرده فلزی بالکن، نرده حفاظ کارگاهی و … برای جلوگیری از ورود سارقین نصب می شود. حفاظ شاخ گوزنی به لحاظ بصری از زیباترین طرح نرده حفاظ است و علاوه بر کاهش ضریب نفوذ به فضای داخل، به نمای شهری نیز آسیب نمی رساند.
همچنین تراکم میلگردهای مورد استفاده در ساخت حفاظ ها نیز متفاوت است. این موارد باعث می شوند تا انواع مختلف از حصار تولید شود .از دید گاه تامین امنیت نرده روی دیوار برای منازل و ساختمان ها بسیار مهم هستند؛ شما زمانی میتوانید امنیت خود را حفظ کنید که در خرید دقت و توجه کافی را داشته باشید که حتما میبایست اطلاعاتتان را نصبت به این محصول بالا ببرید یا حداقل با افراد خبره و قابل اعتماد در مورد خرید این حفاظ و حفاظ درب ضد سرقت مشورت کنید .
در این نوشته  سعی نموده ایم برای شما بعنوان خریدار حفاظ شاخ گوزنی در هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی هر آنچه را که باید در مورد قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی بدانید را بیاوریم . توصیه میکنیم که قبل از مراجعه به فروشنده گان حفاظ شاخ گوزنی این مطلب را حتما با دقت مطالعه فرمایید و در صورتی که این نوشته را با دقت مطالعه نمایید اطلاعات کامل و جامعی را در مورد قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی و موارد مهمی که هنگام خرید باید بدانید را بدست خواهید آورد .
حفاظ شاخ گوزنی نوعی حفاظ از جنس فلز مقاوم است که بر روی دیوار ساختمان نصب می شود. با نصب حفاظ روی دیوار (نرده دیوار) با هزینه بسیار کم امنیت ساختمان را تضمین کنید. معمولا حفاظ شاخ گوزنی را با نام های دیگری مثل نرده شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ دیوار،حفاظ ساختمان، حفاظ آبشاری، حفاظ آهنی، حفاظ نیزار، حفاظ دیواری، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ نیزه ای، حفاظ بوته خاری و محافظ شاخ گوزنی نیز می شناسند.


حفاظ شاخ گوزنی را از کجا تهیه کنیم ؟


یکی از دغدغه افرادی که به دنبال حفاظ مناسب میگردند این است که حفاظ مناسب کدام است. و حفاظ مناسب را از کجا تهیه کنیم؟
ما در گروه تولیدی قیمت حفاظ دیوار آهن ایرانیان تمام تلاش خود را میکنیم تا محصولاتی با کیفیت و با دوام با نازلترین قیمت را در اختیار مشتریان بگذاریم. در کنار تولید حفاظ شاخگوزنی محصولاتی نظیر:
•    حفاظلیلیوم.
•    حفاظسرنیزه.
•    درب آکاردئونی.
•    حفاظپنجره.
•    درب انباری.
و سایر محصولات دیگری از این گروه تولیدی شده و روزانه روانه بازار های مصرف داخل استانی و خارج استانی میگردد.
حفاظ شاخ گوزنی در تراکم های مختلف تولید میشود. انواع تراکم حفاظ شاخگوزنی تراکم 8، 10 ،12 و 15 ردیفه است . در گروه تولیدی آهن ایرانیان انواع تراکم حفاظ شاخ گوزنی تولید میشود.
با تراکم های مختلفی از جمله 8 ردیفه 10 ردیفه 12 ردیفه و در شلوغ ترین حالت 15 ردیفه ساخته میشود.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 250
برچسب ها : حفاظ شاخ گوزنی ,

تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | 15:16 | نویسنده : وحید

مزایای نرده شاخ گوزنی

نرده حفاظ شاخ گوزنی اغلب با متریال های مقاوم مانند آهن ساخته می شوند که همین امر دلیل بر محبوبیت و ماندگاری این مدل از فنس ها در میان عموم مصرف کنندگان شده است.متریال استفاده شده در تولید انواع فنس های شاخ گوزن، نیازی به مراقبت های متعدد پس از نصب نخواهند داشت و ماندگاری و دوام بالایی دارند.
عوامل مختلفی در محاسبه قیمت حصار شاخ گوزنی دخیل است که باید به انها توجه کرد همچنین قیمت حفاظ شاخ گوزنی به صورت متری و وزن هر متر محاسبه می شود.(قیمت روز 17 اردیبهشت 1401)
برای رنگ کردن نرده شاخ گوزنی از رنگ های الکترو استاتیک و رنگ روغنی استفاده می کنند حال می خواهیم به بررسی انواع رنگ ها بپردازیم:
رنگ الکترو استاتیک: این رنگ که به رنگ پودری نیز معروف است باعث افزایش مقاومت محافظ شاخ گوزنی می شود که نمی گذارد رطوبت و عوامل مخرب باعث خرابی این محصول شود و این رنگ نسبت به دیگر رنگ ها قیمت بیشتری دارد
رنگ روغنی: این نوع رنگ نسب به رنگ کوره ای یا همان پودری مقاومت کم تری دارد و کم تر می تواند از محصول مورد نظر مراقبت کند ولی طرفدران خودش را دارد و افرادی هستند که از این مدل استفاده می کنند.

مراحل نصب نرده شاخ گوزنی

جهت نصب فنس شاخ گوزنی، بهتر است آن¬ها را به نقاط مستحکم و مقاوم اتصال دهید.
این حفاظ بعد از این که در کارگاه ها ساخته شد به محل نصب منتقل می شود
حفاظ آهنی شاخ گوزنی بر روی دیوار ها ی صاف نصب می شود به این صورت که روی دیوار سوراخ هایی بوجود می آورند که به وسیله پین مخصوص به دیوار متصل می شوند بعد از نصب حفاظ روی دیوار نرده های شاخ گوزنی را به یکدیگر متصل می کنند که استحکام بالاتری داشته باشد برای نصب این حفاظ حتما لازم نیست که درون دیوار حفره ایجاد کنیم می توانیم به جای این کار از روش شاسی کشی استفاده کرد
این نوع فنس ها، از انواع فنس های با دوام و بسیار مقاوم در برابر تخریب هستند که محل نصب آن¬ها بر روی دیوار ساختمان می باشد.
می¬توانید با هزینه¬ ی بسیار اندک نسبت به سایر روش¬ها، این نرده ها را تهیه و نصب کنید و امنیت ساختمان را تضمین نمایید.

ساختار ظاهری حصار شاخ گوزنی

حصار شاخ گوزنی نسل جدید حفاظ دیواری اگر یک بررسی ساده بین نرده هایی که در گذشته استفاده می شد و نرده های شاخ گوزنی که نسل جدیدی از محافظ های ساختمان ها می باشند؛ انجام دهید، متوجه خواهید شد نرده شاخ گوزنی شکل ظاهری و متریال باکیفیت تری را دارا هستند.
خریداران می توانند در شکل ها و رنگبندی های متنوع آن¬ها را تهیه نمایند و برای قسمت های مختلف ساختمان از آن¬ها استفاده کنند.
به دلیل تراکم شاخه ها و نوک تیز این دسته از حفاظ ها بهترین گزینه برای حفظ امنیت و استفاده در فضای بیرونی می باشند که از طرفی جنبه ی زیبایی هم دارند مانند حفاظ پنجره .
در ادامه مراحل ساخت آن¬ها را به طور مختصر توضیح خواهیم داد.
این مدل از نرده حفاظ ها از فلز مقاوم شکل داده شده، ساخته می¬شوند؛ به طوری که سر این حفاظ ها را بسیار تیز و صیقلی می نمایند تا عبور از آن¬ها را سخت و دشوار کند.
در مرحله ¬ی بعد از ساخت، تمامی این پیکان های فلزی را به یکدیگر، بصورت زنجیری جوش می دهند.

انواع نرده شاخ گوزنی

انسان از ابتدا به دنبال تامین امنیت برای خود و خانواده خود بوده است مثلا در دوران ماقبل تاریخ درون غار زندگی می کرده است که از عوامل تهدید آمیز در امان بماند که در اینجا دیواره های غار نقش حفاظ را دارد. امروزه که انسان ها پیشرفت کردند و محل سکونت انها تغییر یافته همچنان نیاز به امنیت دارند که استفاده از حفاظ ساختمان شرکت حفاظ سازه یکی از چندین اقدام برای ایجاد امنیت است.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 224
برچسب ها : حفاظ شاخ گوزنی,

تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 | 14:20 | نویسنده : وحید

حفاظ شاخ گوزنی  و هر آنچه باید بدانید!

شاید امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث می شود که شما بتوانید امنیت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشید. در واقع استفاده از حفاظ های مختلف یکی از آسان ترین راه هایی است که شما میتوانید ساختمان خود را از تردد سارقین محافظت کنید. دقت داشته باشید که انواع مختلفی از حفاظ ها وجود دارند که از بین آن ها میتوان به حفاظ شاخ گوزنی اشاره کرد.

حفاظ شاخ گوزنی  یکی از انواع حفاظ هایی است که شما میتوانید برای حفظ موقعیت ساختمان خود از آنها استفاده کنید.

این نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غیرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اینکه هریک از انواع ساختمان هایی که شما در آن سکونت دارید از نظر ارتفاع دیوار، موقعیت جغرافیایی ساختمان و میزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند میتوان گفت که انواع گوناگونی از این نوع حفاظ ها نیز ساخته شده است که از بین تمامی آن ها حفاظ های سرنیزه ای قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع این حفاظ ها هستند. شرکت های مختلفی در زمینه تولیدات این نوع حفاظ ها فعالیت می کنند که هر یک از آنها این نوع از تولیدات را با توجه به روش های خاصی انجام می دهند و حتی میتوان گفت که برخی از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نیز به شما نیز در این زمینه کمک های شایانی خواهند کرد.

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ دیوار

انتخاب حفاظ دیوار در واقع شامل نکات بسیاری می‌شود. زمانی که شما می‌خواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که در واقع باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا حد زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما هزینه‌های بیشتری را برای حفاظ در نظر بگیرید انتخاب شما نیز متنوع‌تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه‌های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این بخش شما را با عوامل مؤثر در انتخاب نوع حفاظ دیوار آشنا کنیم.

کاربری حفاظ هم بسیار مهم است. شما باید امنیت حفاظ دیوار را حفظ کنید. باید در این زمینه انتخاب‌های خود را به دقت بررسی کنید. ارتفاع و همچنین پیچیدگی‌هایی که در این زمینه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خرید و فروش حفاظ دیوار را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در وسط شهر زندگی کنید دست شما باز است که حفاظ‌های ساده ای مانند حفاظ‌های سرنیزه ای استفاده کنید.

اگر شما در خارج از شهر زندگی می‌کنید، حفاظ دیوار می‌تواند شامل شاخ گوزن و یا نیزاری می‌شود. شما همچنین می‌توانید از حفاظ‌های سنگین استفاده کنید.

حفاظ شاخ گوزنی طرحی برگرفته از طبیعت وحشی

می دانید که سارقین می توانند به راحتی از دیوار خانه شما عبور کرده و وارد حیاط شده و به منزل شما دستبرد بزنند. در صورتی که به دنبال ایمنی برای خانه خود هستید پس فراموش نکنید که نرده حفاظ روی دیوار می تواند نقش نگهبانی را ایفا کند که از خانه شما محافظت می کند. نرده حفاظ شاخ گوزنی یکی از طرح های نرده روی دیوار است که امروزه بسیار پرفروش است ومشتریان بسیار برای ساختمان یا ویلا و خانه باغ های خود از آن بهره می برند. در نظر داشته باشید که نرده حفاظ شاخ گوزنی در تراکم و ارتفاع های متفاوت ساخته می شود از این رو شما می توانید برحسب فاکتورهایی مانند ارتفاع دیوار و همچنین مجاورت با ساختمان مجاور و ... بهترین حفاظ آهنی را انتخاب کنید. کارشناس فروش ما در هنگام بازدید تمامی جنبه های امنیتی را در نظر گرفته و  در نهایت طرح مناسبی را برای شما پیشنهاد می دهد.
نرده حفاظ شاخ گوزنی امروزه در دیوار خانه ها و ساختمان های تجاری جا خوش کرده است و این امر سبب شده تا سارقین ناامید شوند زیرا با وجود این نرده حفاظ دیگر راهی برای عبور سارقین فرصت طلب باقی نمانده که نقشه های شوم خود را عملی کنند. در نظر داشته باشید که نرده حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع مناسب سبب می شود تا هیچ جنبده ای نتواند از لابه لای میلگردهای در هم تنیده آن عبور کند. رنگ مات و براق و همچنین ترکیب رنگ متنوع در ساخت نرده حفاظ شاخ گوزنی در شرکت حفاظ سازه به شما این انتخاب را می دهد که برحسب سلیقه خود یکی از بهترین حفاظ را انتخاب کنید. برای تماس با شماره تلفن 09123469705 تماس بگیرید.

حفاظ پنجره شیک و زیبا، نمای خانه شما را دگرگون می کند

یکی از راه های که می توان با کمک ان ایمنی خانه را تضمین کرد استفاده از نرده حفاظ پنجره شیک است. نصب حفاظ پنجره مدرن سبب می شود تا نمای خانه شما شیک و زیبا جلوه کند.
نصب محافظ پنجره سبب می شود تا سارقین از ورود به خانه شما بازبمانند. زیرا یکی از راه های عبوری به خانه پنجره است. بنابراین نرده حفاظ مانعی برای ورود به سارقین می شود.
اگر به خانه ها نگاه کنید می بییند که هر ساختمان از یک نرده حفاظ پنجره برخوردار است. طرح ها و شکل های مختلفی برای نرده پنجره  می توان در نظر گرفت. شما عزیزان می توانید برحسب نمای ساختمان خود یکی از این حفاظ های زیبا را برای خود برگزیند.
نرده حفاظ پنجره فرفورژه یا نرده حفاظ فلزی مدرن و ساده و همچنین کلاسیک یا فانتزی که برگرفته از طرح گل ها و گیاهان و یا سایر عناصر زیبای طبیعت است سبب می شود تا نمای پنجره خانه شما شیک و زیبا جلوه کند.
قیمت حفاظ آهنی پنجره نکته مهمی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. جنس حفاظ و همچنین متریال به کار رفته و نوع رنگ و همچنین طرح مورد نظر از فاکتورهایی است که روی قیمت حفاظ پنجره تاثیر می گذارد. البته در نظر داشته باشید که ابعاد نرده نیز تاثیر مهمی در قیمت نهایی دارد. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که حفاظ آهنی پنجره که در حفاظ سازه ساخته می شود براساس نرخ اتحادیه و یا نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. از این رو برای داشتن این نرده حفاظ پنجره شیک و زیبا شما می توانید با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 251
برچسب ها : حفاظ شاخ گوزنی,

تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 | 15:14 | نویسنده : وحید

قیمت درب فرفورژه

آهن فرفورژه کاربرد بالایی در تولید درب های انواع حفاظ درب و پنجره دارند . فرم دهی های بینظیر ، قیمت مناسب و کیفیت بالایی متریال در جوش پذیری و انعظاف پذیری به ما این موقعیت را میدهد تا تنوع و سفارشی سازی های لازم را آنطور که خود میخواهیم دنبال کنیم . از این رو کلیه درب های نفر رو و درب های پارکینگ  و سایر درب ها و دروازه ها میتوانند از آهن فرفورژه تولید شوند . از مهمترین درب های فرفورژه میتوان به درب نفر رو فرفورژه اشاره کرد . صنایع فلزی حفاظ سازه تولید کننده درب فرفورژه در تهران  را همراهی کنید  تا از بیش از 1000 طرح فرفورژه  برای درب فلزی نفر رو آپارتمانی ، ویلایی ، اداری و ….. بهره مند شوید . تولیدی درب فرفورژه نفر رو یک و نیم لنگه ، دو لنگه و چند لنگه هب ارتفاع استاندارد 210 مدل لولایی و کشویی با بهترین متریال آهن فرفورژه در حفاظ سازه . بهترین قیمت درب فرفورژه را از این شرکت بخواهید.

تولید درب فرفورژه نفر رو

قطعات گلنرده در ساخت انواع درب های فرفورژه و درب فرفورژه سی ان سی کاربرد دارند. زیبایی ، استحکام ، تنوع و قیمت ارزان این گلنرده ها نه تنها برای درب فرفورژه ویلایی نفر رو بلکه برای کلیه محصولات آهن فرفورژه صدق میکند . پس شما هم میتوانید گوشه ای از این هنر ایرانی را در مناطل ، باغات ، اداره جات ، و کلیه اماکن تجاری و مسکونی خود داشته باشید

امنیت با درب فلزی نفر رو فرفورژه

از آنجایی که که معیارهای زیر را برای تولید انواع درب و حفاظ ها از جمله  درب های ورودی نیاز داریم گزینه ای بهتر از آهن فرفورژ] پیش روی ما نیست  . درب های فرفورژه کلیه نکات زیر را رعایت میکند :
•    یک درب ورودی باید در عین سبک بودن بیشترین استحکام را داشته باشد
•    زمینه پیاده سازی تنوع و خلاقیت در منبت کاری ها را باید داشته باشد
•    قیمت تولید آن مناسب  و در عین پیچیدگی ، زمان زیادی برای تولید در نظر گرفته نشود
•    پوشش پذیری ، جوش پذیری و فرم پذیری عالی داشته باشد که درب فرفورژه نفر رو همه این موارد را دارد.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 302
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 | 15:14 | نویسنده : وحید

نرده فرفورژه بالکن و راه پله

راه پله فضایی است که دسترسی به طبقات مختلف ساختمان را ممکن می سازد. نرده ها اصلی ترین عنصر فضای نرده فرفورژه راه پله هستند.
بدون وجود آن ها تقریبا استفاده از فضای راه پله ممکن نیست و بسیار خطر آفرین است.
علاوه بر برقرای ایمنی که به نظر مهم ترین نقش آن می باشد زیبایی و روح بخشیدن به فضای بی روح راه پله نیز نقش مهم و پررنگی است که کمتر به آن توجه می شود. پله ها به دلیل حالت ریتمیک و ساده ای که دارند عمدتا خسته کننده هستند اما وجود نرده ای با طرح زیبا می تواند این فضای خسته کننده را در هم بشکند. از نظر ایمنی و استاندارد ها وجود نرده با ارتفاع بین ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر الزامی می باشد.

فاکتورهای تاثیر گذار بر روی قیمت نرده راه پله

ماهیت فلز باعث شکل پذیری آسان آن شده است. فرقی نمی کند طراح، طرح پیچیده و یا طرح ساده ای را  در ذهن دارد در هر صورت با فلز می تواند ایده هایش را پیاده سازی کند. همین امر سبب پیدایش انواع نرده های راه پله شده است که در ادامه به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد. تفاوت قیمت تفاوت طرح و تفاوت در میزان استحکام و ایمنی از مهمترین فاکتور هایی است که سبب پیدایش دسته بندی های گوناگون می شود. در ادامه انواع نرده های راه پله و تفاوت های آن ها از لحاظ ظاهری، قیمت و … بررسی می شود.

به طور کل ۴ دسته ی کلی در مورد انواع نرده راه پله  وجود دارد :

•    
 نرده های فرفوژه که بسیار شناخته شده است. این گروه، دارای طرح های نسبتا شلوغ تری می باشند و کاربرد گسترده ای در ساختمان های مسکونی دارند.
•    نرده  مدرن: که با توجه به طرح ، عموما از پروفیل هایی با طول های متفاوت که به یکدیگر جوش داده می شوند، ساخته می شوند. این مدل با توجه به طرح های ساده تر، علاوه بر ساختمان های مسکونی در اکثر ساختمان های تجاری ، اداری، درمانی و … کاربرد گسترده ای دارند. همچنین در ساختمان های بزرگ که متراژ  در آن ها بالا است این ،نرده ها می تواند گزینه مناسبی باشد.
•    طرح ها cnc که نسبتا جدیدتر می باشد از برش طرح های مورد نظر روی ورق های فلزی با لیزر شکل می گیرند.
•    نرده های لوکس می باشند که عموما طرح های پیچیده تری دارند و یا با دیگر متریال ها همچون چوب، شیشه یا … ترکیب می شوند. معمولا این حفاظ پله مناسب افرادیست که سلیقه خاص تری دارند یا دنبال طرح های منحصر بفرد می باشند . به علت پیچیده بودن فرآیند ساخت آن ها قیمت بالاتری هم دارند.

 

منبع : مهر نیوز



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 262
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 | 14:59 | نویسنده : وحید

ویژگی‌های یک درب حیاط فرفورژه مناسب برای ورودی حیاط چیست؟


درب ورودی حیاط باید دو ویژگی، 1- امنیت و مقاومت استاندارد 2- زیبایی و هماهنگی با سبک معماری ساختمونتون رو حتما داشته باشه. امنیت درب، به وسیله متریال باکیفیت و کلاف های پروفیلی استاندارد و سنگین ( جهت ضد دیلم شدن درب )، پوشش کامل و صحیح رنگ ( جهت جلوگیری از پوسیدگی درب ) ، رگلاژ درست درب ( جهت جلوگیری از اصطحلاک درب ) و در قسمت زیبایی درب، طرح درب با معماری ساختمان باید هماهنگ باشه؛ مثلا طرح درب فرفورژه که معمولا کلاسیک هست باید با نمای ساختمان و سلیقه خریدار کاملا همسو باشه…
محیط خانه برای همه افراد، همان محیط امن و آرامش برای خود و خانواده فرد محسوب میشه و محل طلاقی این محیط امن با محیط بیرون چیزی نیست بجز همین درب ورودی ساختمان. و اولین قسمت از ساختمان که هر بیننده، مهمان، مستاجر و مخصوصا خریدار می‌بیند و باعث می‌شود که این افراد نسبت به سلیقه سازنده ساختمان نظر بدهند، همین درب ورودی ساختمان هست، پس بخش مهم از مراحل ساخت ساختمان , همین قسمت انتخاب درب زیبا و با کیفیت هست .
سلام، اینجا فروشگاه آهن ایرانیان هستش، بریم چند نکته‌ای که باید راجب درب‌های فرفورژه بدونین بهتون بگم.
با ما همراه باشید.

درب فرفورژه ورودی ماشین رو و نفررو

از زمان ورورد درب فرفورژه به صنعت ساختمان و تغییراتی که در طرح و نقش این درب ورودی طی سالیان سال بوجود آمده، همچنان شاهد تاختن این درب ورودی در صدر دسته درب‌های حیاطی فلزی نفررو و ماشین رو بوده‌ایم و می‌بینیم که با وجود بالارفتن تنوع درب‌های ساختمان باز این درب‌ها و دروازه‌های آهنی به خاطر متنوع بودن در طرح و قیمت‌های ارزان و اقتصادی بودنش مورد تأیید بسیاری از خریداران می‌باشد.

قیمت درب فلزی حیاط

تنوع در مدل درب ویلایی که معمولاً از فلزاتی مانند آهن ساخته می‌شد، در گذشته محدود بوده است و اغلب درب‌های حیاط دارای طرح‌های یکنواخت ,ساده و تکراری بودند و این موضوع کار را برای معماران و طراحان ویلا سخت مینمود. زیرا برای انتخاب طرح درب ورودی ویلا که از مهمترین قسمت های ویلا در زیبای میباشد دچار مشکل میشدند. و نهایتا برای خرید درب ویلا باید با مراجعه به کارگاه‌ درب و پنجره سازی از بین مدل‌های محدود و تکراری موجود در کارگاه، مدلی ساده را برای خرید انتخاب مینمودید. زمینه اصلی فعالیت، طراحی و تولید انواع سازه‌ و انواع درب ( درب‌ فرفورژه، درب فلزی طرح دار ، درب تلفیقی دست ساز و درب ورودی ساختمان ) همچنین مصنوعات فلزی است. در صورتی که قصد خرید درب حیاط را دارید، بهتر است جدیدترین نمونه درب حیاط را مد نظر داشته باشید تا زیبایی و تاثیرگذاری ساختمان شما دو چندان گردد. در ادامه گالری عکس درب حیاط ساده و شیک را ملاحظه نمایید.

 

منبع : شاخ گوزنی



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 247
برچسب ها :

تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 | 17:10 | نویسنده : وحید

ویژگی های منحصر به فرد سایبان فرفورژه ورودی ساختمان

همان طور که یاد آور شدیم ؛ از سایبان سردرب ورودی ساختمان بیشتر برای نورگیر یا ایجاد سایبان بیشتر استفاده می کنند.
این نوع از سایبان ها دربردارنده بعضی از ویژگی های خاص است
که انتخاب آن ها را به عنوان اولین انتخاب اصلی افراد به منظور پوشش سقف پارکینگ ، پاسیو، حیاط خلوت، تراس قرار می دهند.
از دیگر نکات مهم این نوع از سایبان ها می توان به زیبایی خیره کننده فرفورژه آن ها و نیز
رنگ های متنوع و جذاب آن اشاره کرد که زیبایی بسیار خاصی را به وجود می آورند.
از ورق های بالای سایبان ورودی ساختمان به جهت کاربردهای متنوعی از جمله عایق حرارتی و صوتی بیشترین استفاده را می برند. کاربردهای سایبان ورودی ساختمان امروزه به اندازه ای بالاست که استفاده از آن ها جانشینی برای سایبان های شیشه ای بالاتر رفته است .

ساخت و تولید سایبان سقف پارکینگ و سایبان حیاط

ساخت و تولید سایبان سقف پارکینگ ویلایی امروزه توسعه بسیار گسترده ای یافته اند. تولیدکنندگان
به علت ویژگی های منحصر به فرد سایبان سقف پارکینگ درب لیزری رو به تولید عمده آن ها آورده اند . تا در صورتی
که بخواهید از یک سایبان با تکنولوژی بروز دنیا به منظور نورگیر بودن یا ایجاد سایبان برای باران و برف و مصارف مختلف استفاده نمایید،
بتوانید با رفتن در دفترهای تولیدی آن ها تنوع طرح های جدید سایبان حیاط ویلایی را مشاهده کرده . به منظور خرید آن ها با کارشناسان مشورت های لازم را صورت داده . و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن نهایت بهره و استفاده ببرید را ببرید.
نکته قابل توجهی که باید توجه کنید :
ذکر این مسئله است که معمولا سازه های فلزی این نوع از سایبان ها به صورت شیبدار یا قوسی می باشد .

سایبان سر درب ورودی خانه مسکونی

ورق های نشکن و ضد ضربه سایبان فرفورژه سر درب در برابر اشعه ماوراء بنفش از خود استقامت بسیار بالایی را نشان می دهند.
که این ویژگی های منحصر بفرد لحظه تولید و ساخت این مدل از سایبان های سر درب رعایت می گردند. ساخت و طراحی این گونه از سایبان ها به گونه ای بوده است . که بسیار زخیم بوده و میزان بسیار کمی از نور را از خود عبور می دهند. پوشش طراحی شده در سایبان سر درب فرفورژه نیز خیال شما را تا سالیان سال آسوده
خاطر نگه می دارد. چرا که دوام و ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشند.
این گونه از سایبان ها از استحکام و ایمنی بسیار بالایی بهره مند هستند.
آمارها خود نمایانگر این مسئله است که مقاومت ضربه ای سایبان سر درب ۲۵۰ برابر شیشه می باشد و از ضخامت بسیار بالایی بهره مند می باشد.

 

منبع : ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 295
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 ارديبهشت 1401 | 15:21 | نویسنده : وحید

بهترین محافظ ضد سرقت حفاظ پنجره 

حفاظ پنجره آهنی در مدل های حفاظ فرفورژه و حفاظ نرده ای ساده جهت تقویت درب ورودی پنجره های فلزی تولید می گردد که یک سازه امنیتی مدرن لوکس و کلاسیک از داخل و بیرون ساختمان در طبقه اول و طبقات دیگر آپارتمان نصب می گردد. به همین دلیل طراحی های متفاوت و متریال متنوعی برای تولید و ساخت حفاظ پنجره به کار می رود. قیمت حفاظ پنجره با توجه به متریال و جنس پروفیل استفاده شده در ساخت حفاظ تعیین می شود. حفاظ آهنی، حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ استیل پنجره و حفاظ پنجره آهنی ساده هر کدام با متریال مختلفی تولید می شود.

به طور کل ۴ دسته ی کلی در مورد انواع نرده راه پله  وجود دارد :

نرده های فرفوژه که بسیار شناخته شده است. این گروه، دارای طرح های نسبتا شلوغ تری می باشند و کاربرد گسترده ای در ساختمان های مسکونی دارند.
نرده فرفورژه مدرن : که با توجه به طرح ، عموما از پروفیل هایی با طول های متفاوت که به یکدیگر جوش داده می شوند، ساخته می شوند. این مدل با توجه به طرح های ساده تر، علاوه بر ساختمان های مسکونی در اکثر ساختمان های تجاری ، اداری، درمانی و … کاربرد گسترده ای دارند. همچنین در ساختمان های بزرگ که متراژ  در آن ها بالا است این ،نرده ها می تواند گزینه مناسبی باشد.
طرح ها cnc که نسبتا جدیدتر می باشد از برش طرح های مورد نظر روی ورق های فلزی با لیزر شکل می گیرند.
نرده های لوکس می باشند که عموما طرح های پیچیده تری دارند و یا با دیگر متریال ها همچون چوب، شیشه یا … ترکیب می شوند. معمولا این حفاظ پله مناسب افرادیست که سلیقه خاص تری دارند یا دنبال طرح های منحصر بفرد می باشند . به علت پیچیده بودن فرآیند ساخت آن ها قیمت بالاتری هم دارند.

خرید و سفارش بهترین درب ویلا از فروشگاه حفاظ سازه

در تولید درب‌های حفاظ سازه از بهترین متریال‌های ممکن برای کسب رضایت مشتری استفاده می‌شود، باکیفیت‌ترین ورق آهن، پودر رنگِ سند بلاست، شیشه رفلکس و ساتینا، قفل و یراق آلات را سرلوحه خود قرار دادیم. تا درب فلزی، با بالاترین کیفیت به صورت پک کامل به دست مشتری برسد.

برای خرید و قیمت درب ویلایی می‌توانید از میان طرح‌های مختلف موجود، درب مناسب با سلیقه‌ی خود را سفارش دهید که در این میان طرح های لاله و سیمرغ از پرفروش‌ترین درب‌های ویلایی مجموعه حفاظ سازه هستند. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با شماره 09123649705 تماس بگیرید ، کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

 

منبع : ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 264
برچسب ها : درب ویلایی , نرده فرفورژه , حفاظ پنجره , ایسنا,

تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 | 15:13 | نویسنده : وحید

درب فلزی، بهترین و ایمن‌ترین درب برای درب ویلا

درب فلزی را می‌توان ایمن‌ترین درب ساختمان، پارکینگ و ویلا به شمار آورد. درب‌های ویلایی فلزی یکی از مقاوم‌ترین درب‌های ساخته شده به‌دلیل تولید با آهن و فلز باکیفیت هستند. همان‌طور که می‌دانید آهن و فلز از مقاومت خوبی در برابر زنگ زدن برخوردار هستند و این مقاومت سبب می‌شود تا خرید اینترنتی درب فرفورژه بدون نیاز به نگهداری و تعمیر تا سالیان سال سالم بمانند. علاوه‌بر این، درب فلزی ویلا بسیار محکم و مستحکم است و امنیت ویلای شما را برای همیشه حفظ می‌کند.

درب ویلایی کلاسیک، بهترین انتخاب برای ویلایِ کلاسیک

درب‌های ویلایی کلاسیک بهترین انتخاب برای ویلاهای لوکس با نمای سفید و طراحی چوبی هستند. این درب‌ها که از آن‌ها به عنوان درب سلطنتی نیز یاد می‌شود بهترین انتخاب برای درب ویلا و باغ شما هستند. درب‌های کلاسیک علاوه‌بر زیبایی تاثیرگذار، از امنیت زیادی برخوردار هستند.
اگر طراحی ویلای شما به شکل ساده و مینیمال است، درب ویلایی مدرن بهترین گزینه برای خرید شما است. این درب‌ها با طرح ساده و شیکی که دارند برای اکثر ویلاها انتخاب مناسبی هستند. از طرح و نقش درب ویلایی مدرن برای درب حیاط و درب ساختمان نیز استفاده می‌شود.

خرید و سفارش بهترین درب ویلا از فروشگاه حفاظ سازه

در تولید و خرید اینترنتی درب ویلایی از بهترین متریال‌های ممکن برای کسب رضایت مشتری استفاده می‌شود، باکیفیت‌ترین ورق آهن، پودر رنگِ سند بلاست، شیشه رفلکس و ساتینا، قفل و یراق آلات را سرلوحه خود قرار دادیم. تا درب فلزی، با بالاترین کیفیت به صورت پک کامل به دست مشتری برسد.
برای خرید درب ویلا می‌توانید از میان طرح‌های مختلف موجود، درب مناسب با سلیقه‌ی خود را سفارش دهید که در این میان طرح های فرفورژه و لیزری از پرفروش‌ترین درب‌های ویلایی مجموعه حفاظ سازه هستند. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با شماره 09123649705 تماس بگیرید، کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 347
برچسب ها : درب ویلایی,

تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 | 15:13 | نویسنده : وحید

درب ورودی ویلایی لوکس

قطعا اولین بخشی که میهمانان یا افراد خانواده از ویلای شما خواهند دید و به خاطر می سیارند درب ویلای شما خواهد بود. طرح درب ویلای شما میتواند نشان گر سبک زندگی و ایده های شما باشد. می‌خواهید ثروتمند به نظر برسید یا این که به میهمانان بگویید که شما فردی میهمان پذیر هستید، طراحی درب ویلا این موارد را به شما ارتباط میدهد. بیشتر ویلاها و طراحان ویلا ها با هر نوع طرز فکری تمایل دارند که یک درب ویلایی لوکس داشته باشند. فرقی هم نخواهد کرد که شما طرح ویلای خود را مدرن یا کلاسیک ساخته باشید،تقریبا بیشتر افراد سعی میکنند که یک درب ویلایی لوکس داشته باشند. 

قیمت درب ویلایی مدرن

بسیاری از افراد تصور میکنند که قیمت درب ورودی ویلایی لوکس با توجه به نام آن بسیار بالا تر از سایر درب های ویلایی است، در حالی که الزاما این طور نیست قیمت درب ویلایی بستگی به شکل و طرح، مواد اولیه و کارخانه تولید کننده دارد. گروه تولیدی حفاظ سازه در طی چند سال گذشته توانسته است تا مجموعه ای از بهترین درب های ویلایی را با قیمت های مناسب و کیفیت به سبد محصولات خود اضافه کرد تا همه خریداران بتوانند از درب لوکس ویلایی بهره مند شوند. مجموعه تخصصی حفاظ سازه  با بکار گیری از پرسنل کار آزموده و متخصص طراح های جدیدی از انواع درب را تولید و تحویل خریداران نموده است. بسیاری از درب های ویلایی جدید برای اولین بار در مجموعه ما طراحی و تولید شده است . قیمت درب ویلایی لوکس شامل یک درب پارکینگ استاندارد و یک درب نفر رو لوکس را میتوانید کامل با رنگ الکترو استاتیک با مبلغی حدود 47 تا 50 ملیون تومان خریداری نمایید. قیمت درب فرفورژه نیز همانند سایر درب های لوکس ویلایی مشخص است.

قیمت درب ورودی پارکینگ و ویلایی آهنی

درب حیاط ساده و شیک و انواع درب فلزی از جمله درب ویلایی سلطنتی و ساخت انواع درب فرفورژه طرح دار با قیمت مناسب اولین چیزی است که هنگام ورود به جایی با آن برخورد خواهید کرد. بنابراین از اهمیت زیادی برخوردار است. و امروزه توجه ویژه ای به آن می شود. مشتریان بسیار زیادی برای خرید درب حیاط با مدل ها و طرح های بی نظیر و هنرمندانه به جهت زیباسازی نمای بیرونی ساختمان ویلایی یا باغ و ویلای شخصی خویش توجه می کند تا ارزش آن را دوچندان کنند.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 235
برچسب ها : درب ویلایی,

تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 | 14:47 | نویسنده : وحید

مدل ساخت سقف پلی کربنات شفاف ( بخش اول )

تولید نورگیر پلی کربنات در امروز خواهان بسیار زیادی پیدا کرده است. تولیدکنندگان
به علت ویژگی های منحصر به فرد و خاص سقف پلی کربنات شفاف را به تولید عمده. سقف نورگیر ها آورده اند تا در صورتی که بخواهید از یک سقف با تکنولوژی بروز دنیا به منظور نورگیر بودن یا درست کردن سایبان برای مصارف مختلف استفاده نمایید.
می توانید با پا نهادن در دفترهای تولیدی آن ها نوع ها و اقسام طرح های جدید سقف پلی کربنات را مشاهده کرده و به جهت خرید آن ها با متولیان و کارشناسان امر مشورت های لازم را انجام دهید. و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن استفاده و بهره را ببرید.
نکته قابل توجهی که در مورد ساخت و تولیدی این گونه از سقف ها مورد توجه قرار می گیرد؛

طریقه ساخت سقف پلی کربنات بی رنگ ( بخش دوم )

معمولا سازه های فلزی و آهنی این نوع از سقف ها به صورت قوسی یا شیب دار می باشد .
همین مسئله هم به طریق خود ارزش دوبرابری به آن ها بخشیده و زیبایی خاص و جذابی را به محیط اطراف خود می بخشند.
ورق های نشکن و ضد ضربه و نورگیر سقف پلی کربنات شفاف  در برابر اشعه ماوراء بنفش از خود مقاومت بسیار زیادی را به خرج می دهند.
که این ویژگی های خوب به هنگام ساخت و تولید این مدل از سقف ها رعایت می گردند. ساخت و طراحی این سبک از سقف ها به گونه ای بوده است. که بسیار شفاف بوده و میزان زیادی از نور را از خود عبور می دهند.
پوشش طراحی شده در سقف پلی کربنات نیز خیال شما را آسوده خاطر نگه می دارد. چرا که دوام و ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشند.

سفارش و اسعلام قیمت نورگیر پلی_کربنات

زمانی که میخواهید بهترین و مناسبترین گزینه را برای نورگیر گلخانه های خود یا پوشش انواع و اقسام سقف های از جمله سقف های شیب دار، سقف پارکینگ ، پارتیشن بندی، پوشش سقف پاسیو یا استختر یا هر نوع پوشش دیگری از سقف نورگیر استفاده لازم را ببرید،
قبل از آنکه به خرید این نوع از سقف ها اقدام کنید ، لازم به توضیح است که بایستی
حتما به یک سری نکته ها و عامل ها دقت نظر کافی داشته باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 204
برچسب ها : سقف پلی کربنات,

تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 | 15:06 | نویسنده : وحید

عامل های اصلی و مؤثر بر انتخاب نوع نرده دیوار 

برای انتخاب حفاظ آهنی بارو در واقع دربرگیرنده نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را گزینش کنید باید بدانید که به راستی باید پول بسیاری خرج کنید الی بتوانید امنیت را لغایت حد زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما هزینه های بیشتری را برای حفاظ در عقیده بگیرید برگزیدن شما نیز گوناگون تر خواهد شد. البته باید بدانید که خرج های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این بخش شما را با عوامل موثر در گزینش گونه حفاظ آهنی حصار آشنا کنیم.
کاربری حفاظ هم بسیار مهم است. شما باید امنیت نرده دیوار را حفظ کنید. باید در این گویه گزینش های خویش را به دقت بررسی کنید. بلندی و همچنین پیچیدگی هایی که در این گویه هستی دارد به شما فرمان خواهد داد که شغل خرید و فروش حفاظ آهنی بارو را بسهولت سپریدن دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در وسط شهر زندگی کنید دست شما مفتوح است که حفاظ های ساده ای مانند حفاظ های سرنیزه ای استفاده کنید.
اگر شما در بیرون از شهر زندگی می کنید، حفاظ آهنی حصار می تواند شامل شاخ گوزن و یا نیزاری می شود. شما در ضمن می توانید از حفاظ های سنگین استفاده کنید.

مدل و طراحی منحصر به فرد خاص حفاظ دیوار

در حال حاضر حفاظ آهنی به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که به هیچ عنوان راهی برای نفوذ سارق یا فرد مزاحم به درون آن ها وجود نداشته باشد. به عنوان مثال حفاظ آهنی پنجره را به گونه ای طراحی می کنند که علاوه بر ایجاد یک قاب بسیار شکیل و زیبا که موجب شگفتی و زیبایی ظاهری منحصر به فردی به پنجره منزل شما می گردد، با مدل های مختلف و جذاب از جنس با کیفیت و نزدیک به هم می سازند تا نتوان از میان شکاف به وجود آمده به راحتی وارد منزل افراد شد. از آنجایی که جنس این حفاظ ها نیز از جنس آهن می باشد، امکان برش یا خرید اینترنتی حفاظ دیوار خم کردن آن ها و نفوذ به داخل آن ها سخت یا به تعبیری غیر ممکن است.

خرید حفاظ سر درب منزل

حفاظ سردر و حفاظ آهنی روی دیوار ها را نیز به صورت کاملا تیز شبیه به چاقوی برنده ای با شاخک های متنوع و چسبان به هم در ارتفاع بالای یک متر می سازند تا هیچ جایی برای گیر کردن دست و پای افراد سارق به جهت بالا رفتن از آن ها وجود نداشته باشد و در صورتی که بخواهد از این حفاظ آهنی عبور نماید، ممکن است دست و پای وی از برخورد با نوک تیز و برنده این حفاظ ها زخمی شود و او را با آسیب هایی مواجه سازد.
به همین علت هر سارقی پیش از آنکه تصمیم به سرقت از منازل مختلفی بگیرد، با مشاهده حفاظ آهنی و خاصیت برندگی و طراحی بی نظیر و کاربردی این نوع از حفاظ ها به طور کلی از انجام این کار سر باز می زند که همین علت به نوبه خود سبب برقراری امنیت و آسایش و آرامش ساکنین چنین منازلی گشته است که با خیالی راحت به زندگی شخصی خویش ادامه می دهند و هرگز تصور نمی کنند که سارقی بخواهد از این حفاظ آهنی مستحکم و با طراحی منحصر به فرد خود را به داخل منازل آن ها وارد سازد.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 211
برچسب ها : حفاظ دیوار,